zondag 24 september 2017

de Arrow Rock 500 en meer!!

hallo allemaal,

Attentie, attentie alle luisteraars van Arrow Classic Rock, alle blues, symfo en metal genoten:
het gaat weer huishouden de volgende maand, Rocktober en dat betekent dat ook de Arrow Rock 500 weer gehouden gaat worden.
vandaag hoorde ik de eerste reclames alweer bulderen hier over op Arrow en dat ook de andere 3 lijsten gehouden gaan worden.
de stemlijnen zijn inmiddels weer open, en zoals je gewent bent zal ik deze links verderop in de posting op een rijtje zetten.
houd ook na het posten deze posting nog in de gaten, want uiteraard zal ik deze updaten na mate er meer info vrij komt.
oke, ter zake dan maar we beginnen met de datum en tijden van de Rock 500, die zijn al bekend en als volgt:
woensdag 25 oktober tot zondag 29 oktober
Startschot zal om 9:00 uur gelost worden. uiteraard op die 25ste oktober.
uitzend schema loopt dan als volgt:
alle doordeweekse dagen + de zaterdag: van 9:00 uur tot 19:00 uur.
zondag: van 12:00 uur tot 19:00 uur (dit is de grande finale dag)
er is waarschijnlijk geen presentatie, dus auto piloot.
je kan nog altijd 10 nummers stemmen voor deze lijst.
Oja, als je stemt maak je kans op prijzen, er worden gedurende de Rock 500 dagelijks luxe audio apparatuur verloot, en als 2e prijs kan je diverse kleding winnen van het merk PME Legend.
sluitingstijd stembiljet is nog niet bekent.
dan de High Voltage top 25: (metal lijst)
die zal wederom in 3 keer gehouden worden.
Startschot zal gelost worden op maandag 16 oktober om 21:00 uur.
de uitzending duurt één uur dus zal tot 22:00 uur duren.
de overige 2 dagen idem, datums zijn: 23 en 30 oktober.
je kan 5 nummers stemmen.
presentatie: Horst VonBerg.
sluitingstijd stembiljet nog niet bekend.
de Symfo top 25:
deze lijst zal ook in 3 keer gehouden worden en heeft een dubbele dosis op de laatste dag!!!
Startschot zal gelost worden op dinsdag 17 oktober om 21:00 uur.
uitzending duurt maar één uur dus tot 22:00 uur.
de 2e dag zal zijn op 24 oktober, uitzend tijd is idem als de eerste dag.
de laatste dag is een dubbele dosis en zal zijn op 31 oktober van 21:00 tot 23:00 uur.
ook hier kan je 5 nummers stemmen.
Presentatie: Maarten Goosense.
sluiting stembiljet nog niet bekend.
dan de Blues top 50: (LET OP: gewijzigde dienstregeling!)
deze lijst zal in 2 keer gehouden worden, net zoals vroeger.

Startschot zal worden gelost op woensdag 18 oktober om 21:00 uur.
uitzendingen hebben dan 2x een dubbele dosis dus tot 23:00 uur.
de andere dag is 25 oktober, uitzend tijden idem als eerste dag.
wederom kan je ook hier 5 nummers stemmen.
presentatie: Gerry Jungen.

sluitingstijd stembiljet nog onbekend
hou de update van deze posting in de gaten, ik check dagelijks of het in orde is en dan zal ook ik dit deel wijzigen met de info. ik weet nog niet wat ik ga stemmen, maar ga zeker wel weer stemmen zoals ik ieder jaar doe.
weet jij jou keuze's al wel? mooi, ga dan direct naar het betreffende stembiljet door op de link hier onder te klikken.
Stembiljet Arrow Rock 500 (reeds gesloten)
Stembiljet Arrow High Voltage top 25 (reeds gesloten)
Stembiljet Arrow Symfo top 25 (reeds gesloten)
Stembiljet Arrow Blues top 50 (reeds gesloten)
zoals gewoonlijk zal de status achter de links veranderen naarmate de tijd om te stemmen bijna op is of als het biljet gesloten is.
oke, dit waren de links naar de stembiljetten,
dit is wat ik tot nu toe weet, wat ik zelf ga stemmen weet ik op dit moment nog niet.
dat komt in een update in deze posting weer aan de orde.
hou dus goed in de gaten, met name nu er effe een storing is betreft het stemmen voor de Blues top 50.

tot de volgende update,


*UPDATE 1*
de error/storing is al gefixt gelukkig, het betreffende stembiljet is nu toegevoegd en werkt.
de posting is bij gewerkt, voor alle info over de blues top 50 zie een stukje terug waar ook alle andere lijsten al zijn toegelicht.
mijn melding naar Arrow over dat error is dus niet voor niets geweest.
heb zelfs antwoord hier over terug gekregen dat de error gefixt was.


*UPDATE 2*
wijziging dienstregeling Arrow Blues Top 50.!
de uitzend tijden en data zijn gewijzigd opeens en dus is de status van het stembiljet terug gegaan naar gewoon Open in plaats van dat ik het licht al op orjanje had gezet.
nogmaals er is opnieuw nog steeds groen licht om te kunnen stemmen.
vreemd zo opeens ala minute en wijziging in de dienst regeling, zie boven bij de uitzend tijden van de lijsten in deze posting! (ik kan je vertellen, het is toch 2 keer dubbele dosis geworden!, net als van ouds NICE!!!)

*UPDATE 3*
zo juist voor de 6e keer op rij gestemd op de Arrow High voltage top 25.
ik hoefde niet echt lang na te denken en het wikken en wegen was nu niet van toepassing.
stee vast haalde ik dit keer met vast beradenheid de trekker over op de volgende stand:
1 - Iron Maiden - The number of the beast
2 - Metallica - One
3 - Motörhead - Ace of spades
4 - Blind Guardian - Somewhere far beyond
5 - Rainbow - Stargazer.
juist, dit is exact de zelfde stand als vorig jaar, maar het moet, deze nummers als artiesten stonden opeens veel te laag naar mijn mening.
ik hoop dat het One word van Metallica waar het meest op gestemd word van de Metallica stemmen.
Blind Guardian haalt het meestal niet, maar ik blijf er op stemmen, gewoon een denderend goed nummer.
nu de rock 500 stem nog.... (oke, een dik half uur later...)


Zo juist gestemd voor de 17e keer op rij inmiddels op de Arrow Rock 500!
ook hier geld dat ik steevast een aantal nummers standaard stem, maar er zijn ook wissel plaatsen, en voor het eerst moest er een artiest het veld ruimen uit de vaste lijst, hoe moeilijk dat ook was... daar over meer later.
wat was het moeilijk dit keer, ik trok de posting van vorig jaar er nog maar eens bij, kwam er achter dat daar een andere verandering in  kwam.
er waren nog wat plaatsen over, ik trok de lijst van vorig jaar er nog maar eens bij en na heel erg lang wikken en wegen, haalde ik uit eindelijk de trekker over op de volgende stand:
1 - Iron Maiden - Fear of the dark
2 - Metallica - One
3 - Motörhead - Ace of spades
4 - Aerosmith - Love in an elevator
5 - Rainbow - Stargazer
6 - Pink Floyd - Shine on your crazy diamond
7 - Iron Maiden - The number of the beast
8 - Jimi Hendrix - All along the watch tower
9 - Scorpions - Wind of change
10 - Led Zeppelin - Stairway to heaven.
dit was 'm weer voor de 17e keer mijn stem op de Arrow Rock 500.
ja het was echt moeilijk en je ziet dat ik voor het eerst niet meer heb gestemd op The Police, dat was een moeilijke beslissing, die muziek is ook zeker niet verkeerd en hoort hier ook wel in, maar er komt steeds meer nieuwe muziek en ze halen het gewoon niet meer. ik wilde die stem beter benutten.
ook dit keer 2 keer op Maiden gestemd, ik heb hier heel veel zitten denken, zal ik dat nu wel doen... ik heb het ooit wel eens een keer eerder gedaan, maar Iron Maiden zit de laatste jaren zo in de lift en er was zelfs een high score gehaald in de top 3, dus ik kon het niet laten om ook die te stemmen. ik ben heel benieuwd of dit weer gaat lukken dat die 2 nummers weer heel hoog komen
verder heb ik eens Jimi Hendrix gestemd met All along the watch tower, denderend nummer!
nogmaals ik ben heel benieuwd wat het gaat doen in deze editie...
je kan nog stemmen, doe het wel snel want de lichten gaan langzamer hand op oranje!!


*UPDATE 4*
laatste update voor deze posting...
de stemlijnen zijn nu gesloten, stemmen is nu niet meer mogelijk. morgen is het zover!
de overige lijsten zijn al in volle gang en wederom verrassende veranderingen in de High voltage top 25.
en wederom, het is de traditie het moet weer even gezegd worden:
Pc's draaien over uren, telefoontoestellen stonden roodgloeiend, faxen kwamen ammo tekort en kliko's werden dag en nacht gebowld, maar uit eindelijk is hij er weer: De Arrow Rock 500!!!
zo, dat is ook weer gedaan, morgen 9 uur startschot.

de installatie is hier weer gereed gemaakt om de hele lijst op te nemen.
ik heb 2 dagen extra vrij dus vanaf donderdag mis ik niets meer als het goed is.
ik wens iedereen die gaat luisteren net zo als ik veel luister plezier toe!

goed, dan zijn we rond in deze posting, alles is vermeld en bekend.
tot in de comments posting, die zal zo een zondag online te vinden zijn denk ik zo.

 
 
    
Kevin.
Lift naar boven

Geen opmerkingen:

Een reactie posten