woensdag 25 oktober 2017

Onaangenaam verrast: DAB+ Arrow offline....

hallo allemaal,

vandaag een oranje bericht, ik kwam er vandaag opeens achter toen ik de DAB+ radio wilde aanzetten op Arrow om op te nemen voor de rock 500.
opeens kwam er een error in de display: buiten dienst.
WAT?? de andere DAB+ zenders werkten wel.
het was ochtend, nog 10 minuten op de klok voor ik weg moest.
als de sodemieter de back-up radio aangesloten via de line kabel naar mijn pc, juist dat is de audio kabel die van mijn pc naar de versterker gaat.
die effe op de record poort ingeplugd en de tulp stekkers van de digitale radio daar op aangesloten.
net op tijd klaar en zodoende gelukkig als nog dag 1 op te nemen van de Arrow Rock 500.
nu ik thuis ben, ik gaan zoeken, opeens was ook Arrow verdwenen op de orginele DAB+ site met het totale zender aanbod.
ik bij Arrow gekeken, die pagina is offline over de DAB+.
uit eindelijk vond ik het antwoord op de Facebook pagina van Arrow......
dat luide: sinds september is Arrow niet meer via de DAB+ te ontvangen, omdat de gehuurde ruimte opeens was overgenomen door een andere zender. er word nog onderhandeld over een nieuwe plaats maar voor als nog is de DAB+ offline.
WAT THE F*CK dacht ik, kan dit zomaar????
de geschiedenis herhaald zich hier!
de zender frequentie is opeens gecaptured zo gezegd! ik wist niet dat dit zomaar kon gebeuren. echt heel raar allemaal....
hadden we eindelijk weer een belangrijk format er bij, en dan opeens DIT... niet te filmen.

gewoon schandalig vind ik!
hopelijk komt Arrow wel weer terug op de DAB+ dit kan toch zomaar niet???
tja, zo als je leest sta ik er nog steeds verbijsterd van, maar ik vond dat ik dit toch even moest melden op deze site zodat de reden makkelijker te vinden is voor die geen die zich nog steeds naar antwoorden zoeken.
laten we hopen dat het goed gaat komen, zodra ik weet dat de DAB+ weer online is, staat dat op deze site uiteraard vermeld.
tot zover dit rare en onaangename bericht,

*UPDATE*
vandaag is opeens de site van Arrow op de schop gegaan en ziet er weer compleet anders uit....
het is even wennen maar alles is nog gewoon beschikbaar en een aantal dingen zijn verbeterd, met name de play-listen van de Arrow Rock 500.
dat ziet er heel gelikt uit en inderdaad, de dagen die nog niet aan de orde zijn, zijn disabled, daar kun je nog niet in.
en nu staat er inderdaad ook een melding bij de DAB+ dat ze niet beschikbaar zijn meer op dat format, maar dat er wel word gewerkt aan een terug keer op de DAB+
laten we hopen, er is hoop zeg ik maar...

later, Kevin.

Lift naar boven

Geen opmerkingen:

Een reactie posten