donderdag 26 september 2013

de Arrow Rock 500!!!

hallo allemaal,

Attentie, attentie: voor alle Arrow luisteraars een bekend gegeven, ze doen het weer!
de Arrow Rock 500! de 500 beste rock songs volgens de luisteraars van Arrow Classic  Rock, editie 2013 staat voor de deur.
gisteren hoorde ik de eerste reclames weer voor bij komen en het stembiljet is weer geopend.
reden voor mij om onmiddellijk in de pen te klimmen en alles hier weer zoals gewoonlijk op een rijtje te zetten..
de datum voor editie 2013 is al bekend, de Arrow Rock 500 zal huishouden van 23 t/m 27 oktober.
verdere gegevens zijn nog niet bekend, ik neem aan dat er DJ's online zullen zijn om de lijst te presenteren.
welke weet ik nog niet, even eens hoe laat het startschot gelost zal worden op die 23 ste.
wat ik dan nog wel al weet is DIT: ook dit keer zijn er tal van prijzen te winnen waar je kans op maakt door simpelweg te stemmen.
je maakt kans op de traditionele Gibson gitaar (hoofd prijs) en verder op luxe auto radio's van het merk Pioneer (uitgerust met DAB+ systeem) en diverse concert kaarten.
ik ga zeker stemmen voor de 13e keer op rij alweer...
ik weet nog niet wat, dat word weer wikken en wegen.
ben jij er al wel uit? klik dan op de onderstaande link om direct naar het stembiljet te gaan en stem op jou 10 beste nummers.
stembiljet Arrow Rock 500 (reeds gesloten)
dit is het voor nu.
later zullen ook weer de stembiljetten openen voor de Arrow High Voltage top 25, de Symfo top 25 en de Blues top 50.

hou dus deze posting in de gaten de komende tijd, want zoals gewoonlijk word deze posting meerdere malen geupdate zodra ik meer weet over de Rock 500 en de overige lijsten.

UPDATE 1:
ja dit is de eerste update, de hoofd prijs waar je kans op maakt is bijgesteld, dit keer is het een donders mooie gitaar van Motörhead die speciaal is gemaakt voor hun nieuwe album. het gaat om het volgende type: ASG Motörhead gitaar.
kans maken daar op? stem dan op de Arrow Rock 500 en stuur een extra email naar prijsvraag@arrow.nl en licht daar in toe waarom juist jij vind dat jij die gitaar moet winnen. dan maak je kans.
verder nog niets bekend over de overige lijsten van de specials op Arrow....
wel een belangrijke update over de Bluesbox: zij zijn genomineerd voor de gouden radio ring! er kan dus op gestemd worden, zie de Arrow site daar voor. (te vinden in het Bands topic) je kan inloggen via een Facebook account of Twitter account, heb je dat niet dan is er gelukkig ook de conventionele weg en maak je effe een conventioneel account aan en kan je stemmen, wat ik dus ook al heb gedaan via die weg. alle blues en Arrow fans: ik zou zeggen, stemmen met die handel.
en nu maar hopen, zou heel gaaf wezen als ze die winnen!!!
ik ga van het weekend stemmen voor de rock 500, dan zal er een update komen.
-einde update 1-

UPDATE 2:
zo juist wederom weer gestemd voor de Arrow Rock 500 en wederom niet gemakkelijk...
zoals gewoonlijk heb ik het blog archief er nog maar eens op na geslagen en zocht de posting van vorig jaar op, ben ik nog eens voor de cd kast gaan zitten en heb ik zo een lijstje neergezet, wat gaat er uit, dit keer en wat wil ik er toch echt in hebben daar voor...
uiteindelijk na lang wikken en wegen haalde ik de trekker over op de volgende stand:
1 - The Police - Message in a bottle
2 - Iron Maiden - The number of the beast
3 - Metallica - Where ever I may roam
4 - Aerosmith - Love in an elevator
5 - Pink Floyd - High hopes
6 - Rainbow - Stargazer
7 - Motörhead - Ace of spades
8 - The smiths - Bigmouth strikes again
9 - Slash - Anastasia
10 - Led Zeppelin - Stairway to heaven
zo, dat was'm dan voor de 13e keer op rij, mijn stem op de Arrow Rock 500.
wil je nog stemmen en heb je dit nog niet gedaan, wees snel. je ziet het al, de link status is veranderd naar oranje. dat betekend dat er nog een paar dagen over zijn voor dat het rode licht aan gaat, en dat betekend: reeds gesloten. stemmen is dan niet meer mogelijk.
startschot word op woensdag 23 oktober om 9:00 uur gelost!!!
-einde update 2-

UPDATE 3:
uitzend schema is bekend:
startschot zal op woensdag 23 oktober om 9:00 uur gelost worden, was al bekend gemaakt in de vorige update. die dag loopt tot 19:00 uur.
zo lopen alle dagen daarop op ook, dat geld dus voor dag 1,2,3 en 4. dag 5, de laatste dag start pas om 12:00 uur die valt dan ook op zondag. tegen 19:00 uur ongeveer is dan de grande finale te horen.
dan is er nog een special te horen op maandag 21 oktober, in het High voltage uur van 9 tot 10 uur in de avond.
die dag is er een Motörhead special te horen en zal gepresenteerd worden door onze eigen 'Lilo' en een band lid van Motörhead. dit ter gelegenheid van de release van het nieuwe album dat ze dan uitbrengen, genaamd Aftershock.
die disc valt te winnen die dag, dus mis het niet zou ik zeggen.
dan heeft Arrow er sinds kort weer een format bij, via de DAB+ kun je Arrow weer in de auto ontvangen als je een DAB+ radio hebt. dit gaat via het internet en ik zelf weet niet hoe dit werkt, ze zeggen dat je denderend zuiver geluid hebt via dat format.
ik heb een tuner met het DAB format (geen +) maar als ik daar op ga komt er een error in de display: station niet beschikbaar. dus wat het ook is die service zal wel niet in Zeeland beschikbaar zijn. daar zat ook een speciale antenne bij.
maar DAB+ zal weer iets anders zijn neem ik aan.
dan vind ik het wel erg vreemd dat de stembiljetten dicht blijven voor de special lijsten, ook Gerry rept er geen woord over zijn blues top 50 in zijn programma, en dat is niets voor Gerry zijn doen, weken voordien kondigt hij dat altijd al aan.
zouden die dan dit jaar niet gehouden worden???? ik krijg sterk het vermoeden.
en dat zou wel heel jammer zijn!!! ik vond dat zeker ook net zo denderend allemaal.
of wordt het heel erg laat pas gehouden? ik hoop het, maar ik vrees er voor.
ik hou het op de hoogte, hoe dan ook hier komt nog wel een bericht van.
tot zover update 3, ik wens iedereen die gaat luisteren zo over een tijdje al vast veel luister plezier!
komend weekend ga ik de opname apparatuur weer in gereedheid brengen (en testen) zodat ik alles zo in cd kwaliteit kan opnemen, recht van uit de radio zo de pc in, en die neemt dan ook gelijk op. (even wat kabels omleggen van achter) zo zal ik ook de Motörhead special opnemen en luisteren zo dra ik terug ben van de bowling.
ook de Arrow Rock 500 zal ik wederom gaan opnemen. en eventueel als ze gehouden worden, de overige lijsten van de specials.
-einde update 3- 

UPDATE 4:
de laatste update over de rock 500.
de stemlijnen zijn gesloten inmiddels en pc's draaien nu over uren, telefoon toestellen stonden roodgloeiend, faxen en printers komen ammo tekort, en de kliko word dag en nacht gebowld. zo dat was hem weer.
in middels is ook het uitzend schema definitief, dat is iets gewijzigd. einde van de dag uitzending is niet om 18:00 uur maar 19:00 uur. dit is nu ook in de vorige update bij gesteld. een uurtje langer dus dan eerste opzet.
dat betekend dat we nu rond zijn betreft gegevens van de Arrow Rock 500!
ik zelf heb alle systemen in gereedheid gebracht en getest, dus ik ben er helemaal klaar voor.
het enige wat niet bekend is wie het gaan doen, welke DJ's er online zullen zijn.
dat horen we wel over 4 dagen.
ik zou zeggen: iedereen die gaat luisteren, heel veel luisterplezier.
tot zover!
tot in de comments posting na dien dan maar weer!
over de programma special lijsten nog niets bekend....
-einde update 4-

UPDATE 5:
ben al een tijdje tuis en luister trouw de Rock 500, maar dit jaar geen DJ's tot nu toe in de middag/avond. dat valt me weer tegen.
de opnames lopen nog, ik weet niet hoe het in de ochtend is, dat moet ik nog een keer luisteren. maar ik vrees ook geen DJ's.
het is gewoon net als 3 jaar geleden een non-stop uitzending. af en toe hoor je een stem welk nummer we zitten.
vreemd allemaal, er is helemaal niets extra in de oktober maand, waar vroeger een feestje werd gehouden op Arrow, en het dan ook Rocktober heette op Arrow, is er dit keer niets mee gedaan, geen special top 25 lijsten, geen Dj's bij de Rock 500...
ik weet niet wat er aan de hand is maar dit geeft me een vreemd gevoel, als of het niet goed gaat daar.
wel een metal special in High voltage, die heb gelukkig op de harde schijf staan.
de Motörhead special, en die was echt denderend!!!!
maar dat was het dan ook..... erg vreemd.
dit was de laatste update, ik neem dit min-punt zeker mee in de comments posting....
tot dan.
-einde update 5-

Later, Kevin.
Lift naar boven

Geen opmerkingen:

Een reactie posten