maandag 18 januari 2016

another hero in heaven....

hallo allemaal,
 
2016 is vreemd begonnen in de muziek wereld.....
de posting is onranje en dat is niet voor niets....
het onderwerp van deze posting is het zelfde als wat Arrow gebruikt bij dit soort postings op de site. omdat ik zo gauw geen andere weet, vond ik deze dan ook wel gepast en koos ik ook voor het zelfde.
graag wil ik even stil staan bij het volgende:
eind 2015 is overleden Lemmy Kilmister, zanger en basist bij de band Motörhead.....
en daarmee is het bestaan van de band opgeheven.... Motöthead is niet meer.......
laten we wel wezen, deze band draaide van begin jaren 80 al mee en was mede een band van de trendsetter in dit genre, net als Iron Maiden en Metallica...
juist, één van de iconen uit de metal wereld.
de band had ook ook inmiddels al tientallen cd's uitgebracht.
daar komen nu helaas geen nieuwe meer bij. het laatste album heb ik ook en dat is Bad magic.
die zanger is gewoon niet te vervangen, juist die stem stond voor Motörhead. dat is dan ook de reden dat de band is gestopt na het overlijden.
vreemd hoor, geen Motörhead meer.
R.I.P Lemmy Kilmister..... de muziek gaat nooit verloren.
de eerste aflevering van High voltage op Arrow in 2016, stond uiteraard in het teken van deze gebeurtenis en ik heb de aflevering gelukkig op de pc staan.
complimenten voor onze 'Lilo' die een geweldige uitzending heeft samen weten te stellen!! knap gedaan, dat is zeker niet gemakkelijk.

dan kort er na in 2016, overlijd opeens, volkomen onverwacht David Bowie.
David Bowie is overleden aan kanker, wat niemand dus wist dat hij die ziekte had.......
wat bizar is, is dat vlak voor zijn overleiden zijn laatste cd gereleast werd...
die disc is nu inmiddels razend populair en er staat ook een heel emotioneel nummer op waar ik de gedachtte bij kreeg: dit nummer is gebuild omdat hij wist dat hij de pijp uit ging... dat was bij mij heel duidelijk aan de tekst te horen....
bijna die zelfde dag nog is Gerry Jungen als de sodemieter naar de studio van Arrow gegaan om daar een dijk van een special te maken. en voor te berijden.
die maandag nam Gerry Jungen het stokje over van Lilo na High voltage en ging achter de knoppen om deze special op de Arrow uit te zenden tot 23:00 uur....
ik heb het opgenomen en geluisterd... wat was dat een mooie special en zo knap gedaan...
een meesterwerk, zoals alleen Gerry ze kan doen, klasse en dank aan Gerry Jungen voor het zo snel opstellen van deze mooie special, ik heb genoten.
ook David Bowie draaide al een zeer lange tijd mee in de rock muziek wereld, en omdat niemand wist dat hij met deze verschrikkelijke ziekte kampte, was het een mokerslag voor de fans...
R.I.P David Bowie......
tja, het is even slikken en een vreemd begin in dit nieuwe jaar zo....
het is niet anders helaas.

en daarmee komen we aan het einde van dit bericht.
ik had dit al veel eerder willen posten maar door tijdgebrek is dit niet gelukt.
ik sluit af door de fans sterkte te wensen.... meer kan ik ook niet doen.

later.....Kevin.

Lift naar boven

Geen opmerkingen:

Een reactie posten