zaterdag 7 februari 2015

600 serie eindelijk binnen! en nog wat meer

hallo allemaal,
 
alweer even geleden, toen poste ik over een emotionele week die niet al te best was..
inmiddels ben ik daar al weer een tijdje over heen gelukkig.
die week na de blauwe week zeg maar voor mij, gooide ik op de bowling dan eindelijk mijn eerste 600 serie van het seizoen... ja ik kan het wel, haha!
we speelde toen op baan 1 en 2, normaal absoluut niet mijn favo banen.
maar met ingooien merkte ik tot mijn vebazing dat de banen het zelfde lagen, en gunstig voor mij.
ik hoefde maar iets naar buiten te gooien over de 2e arrow en de pocket werd geraakt, beng, strike!
zo begon game 1 erg lekker, meteen ook clean en de strike's vielen behoorlijk.
een turkey was ook geen probleem en zelfs een 2-4-10 split na een dubbel strike, ging er ganadeloos af! (was ik heel erg blij mee, sodeju) uit eindelijk werd game 1 meteen mijn hoogste van het huidige seizoen tot nu toe: 233! zo dat was nog eens een lekkere game dacht ik zo... ik heb mijn eigen hooste game in de B-klasse opgeschroeft van 224 naar 233.
dan game 2, die ging effe wat minder, voor zo ver je daar van mag spreken.
want ik stond helemaal niet zo hoog in de 7e frame en ook de 8e laat het dan afweten.
spare in de 9e frame. dan weet ik er toch effe weer een turkey tegenaan te knallen in de 10e frame en zo kom ik opeens aan een score van 193. niets mis mee. en de 600 was nog steeds binnen berijk, ik had nog maar 174 of zo nodig voor precies 600.
het verstand ging op nul, want stiekem was ik aan het azen op een hoogste serie in mijn klasse die had ik dus niet op mijn naam staan.
game 3 begin ik met een turkey, eigenlijk heb ik dus een double turkey gegooid! want de vorige game sloot ik af met 3 strike's.
maar goed beter kan je niet beginnen en een score van 30 kwam in frame 1.
dan een 9, werd een spare. gevolgd door weer een strike.
dat tikt lekker aan. toen een 9 mis. een dure, want ik ging verder met een strike, en zo miste ik verder niets meer, in frame 9 was er 187 gegooid, dus de 600 was al dik binnen.
dan maak ik mijn 10e frame netjes af met 9 spare en 8. eind score was 205.
en dat maakte een serie van 631!!! en dat maakt 210,3 gemiddeld!
maar belangrijker was voor mij, ik pakte de hoogste serie in mijn klasse.
die stond op 611. nu dus op 631.
ik was heel blij!!!!! tot zover mijn hoogte puntje van de bowling banen.

dan vandaag, de nieuwe cd van Blind Guardian is gereleased deze week, dus voor deze uitzondering ben ik een keer buiten het seizoen naar Bergen op Zoom ofgereisd.
ik had die disc besteld en ben echt zeer benieuwd.
het was toch minder leuk dan in de zomer hoor, de dagen zijn nog kort, het was vrij kil en de terassen zijn gesloten op het markt plein, het beeld van een winterse dag in het centrum. meestal maak ik nog wel wat mee, maar nu niets.
het was anders dan normaal.
ik kwam puur voor mijn doelen en daarna gelijk weg wezen.
hoewel ik wel weer een uur ongeveer in De Waterput ben geweest, en zo dan toch weer een aantal discen binnen wist te halen.
dan moet ik zeggen dat een deel van de zaak heringedeeld is.

ik moest behoorlijk zoeken, ik schrok zelfs even, waar vroeger de Hardrock en Metal en DVD;s te vinden waren, en een bak met In de lift (de nieuwe discen) was nu helemaal voor LP's ingericht en LP spelers, ja dat zit erg in de lift en komt helemaal weer terug.
dus ik zoeken, de metal afdeling is nu tevinden waar vroeger de zooi was, zoals R&B, Dance enz. daar boven is een balk waar de nieuwe discen staan uit gestald (in de lift) in dat genre.

de 'in de lift' bak staat nu pal naast de deur, en de DVD's zijn een eind naar links om geschoven
was effe wennen.
terug in de trein was het voor de zaterdag extreem druk, ik moest echt lang zoeken voor ik een zit plaats bij het raam had gevonden, toevallig waren daar 4 stoelen vrij.
en nog boven ook, ja ik reis altijd op de boven verdieping.
dan eenmaal thuis aangekomen wilde ik die disc van Blind Guardian luisteren, en toen toen werd ik onaangenaam verrast.
de disc zat niet in het doosje! Ojee dacht ik, die zijn ze er vergeten in te doen.
ik ben niet boos of zo hoor, het blijft mensen werk denk ik maar.
dus ik heb gelijk effe een mailtje gedaan met het verhaal, dat komt wel goed hoor, ik heb de bon, een bewijs van betaling en zelfs de verpakking nog en ze kennen me daar goed. alleen moet ik weer een keer terug.
dus ik wacht effe de reactie af en welicht gaat er een snipperdag voor uitgetrokken worden. dus nog effe langer wachten dan maar.
dit heb ik dus ook nog nooit eerder mee gemaakt.
omdat het druk was in de trein heb ik ook niets gecheckt voor dien of in de trein, dan had ik nog om kunnen keren bij de eerst volgende halte.
dat heb ik nu ervaren, voor in de trein te stappen, effe controleren of alles klopt.
ik luister dan nu de nieuwe van AC/DC.. is erg goed.

tevens heb ik het topic 'In de lift' weer eens aangepast, want dat was hard nodig.
ik zou zeggen check dat topic! en check voor een bescrijving en info zeker ook de eerste verdieping van deze site, doen, is de moeite waard!

nou dit was het weer van afgelopen tijd, het is nog winter, maar als ik in de ochtend naar het werk ga, is er al weer licht in de duisternis te vinden, mooi zo.
het is nog koud, maar voor de tijd van het jaar niet echt, gelukkig want ik zit er niet op te wachten.
ik kijk alweer rijkhalzend naar het voorjaar uit!

later, Kevin.

Lift naar boven

Geen opmerkingen:

Een reactie posten