zondag 11 mei 2014

storing/overflow!

hallo allemaal,

laatst had ik te kampen met ernstige storingen op de site, enige tijd waren alle verdiepingen op deze site off-line en kreeg ik die niet online meer.
ook raakte er van alles en nog wat zomaar ineens zwaar overflow, en ik vreesde het ergste....
inmiddels zijn de storingen verholpen, via een andere pc kon ik mijn verdiepingen weer online krijgen, dus die doen het weer gelukkig.
tevens is de eerste verdieping weer helemaal hersteld nu van de overflows.
alleen kan het zijn dat de lettergrote kleiner is geworden dan vroeger, de HTML codes zijn gereset op de een of andere reden, om dat weer goed te krijgen moet ik al mijn posting's via een omweg opnieuw posten, en daar heb geen zin in als je begrijpt.
dus het kan wat rommelig overkomen, hier is wel alles het zelfde gelukkig, niet dat de ene zin weer groter is dan de andere of juist kleiner.
dat de letter grootte kleiner uit valt is gekomen door de storing.
daar kan ik niets meer aan veranderen.
dat went wel. ik ben blij dat alles nog up and running is nu.
excuses voor het ongemak de laatste dagen. (storing vond plaatst op 10 en 11 mei 2014)
ook het internet en de telefoon lag er 2 dagen uit bij mij in huis, door een modem overflow!
dat is ook weer uit zichzelf gelukkig weer in orde.

later, Kevin.
Lift naar boven

Geen opmerkingen:

Een reactie posten