vrijdag 21 december 2012

een tijd van veranderingen....

hallo allemaal,

alweer een tijd geleden dat ik hier iets poste, en dat is weer hoog nodig.
vanwege aanhoudende drukte ben ik er steeds niet aan toe gekomen om iets te kunnen posten.

we zitten inmiddels in de winter en vlak voor de feestdagen.
zoals ik dan de laatste tijd vaak doe is effe 2 weken vrij nemen zo tussen alles in, wel zo relaxt en zo kan ik ook nog eens wat voor mijn zelf doen wat ook maar steeds uitgesteld werd.
morgen ga ik eerst eens vuurwerk bestellen, dat moet ook nog gebeuren.
tja, zoals ik al zij heb ik het erg druk gehad op het werk en kwam ik nauwlijks toe aan mijn eigen dingen.
ik moet zeggen dat ons bedrijf sinds kort is overgenomen door een ander, groter bedrijf en ja, het waren effe toch wat spannende dagen, maar alles is goed gegaan en we blijven gewoon alles houden zoals vrije dagen en zo en ook het loon blijft het zelfde.
wel gaan we op termijn verhuizen naar Vlissingen. maar dat is nog effe niet aan de orde.
voorlopig zitten we nog gewoon in Middelburg.
daar loopt alles wel goed, en we hebben een heel goed jaar gedraaid.

op de bowling loopt het ook wisselend, zoals je op de 4e verdieping hebt kunnen zien, heb ik een aantal keren slecht gegooid en zaten er scores bij van net boven de 100.
ja, er is in die tijd een groot toernooi geweest, en er is dus wat gevogeld met de olie machine om eens wat te testen in de huisleague. dat gaf soms rare dingen.
maar zo gooide ik dan ook opeens de eerste Legend game, en dat was een 266 game!
niet de hoogste game, de High score staat tot op heden op 279.
laatst had ik de 4e 600 serie te pakken tot nu toe, dus het komt ook wel weer goed gelukkig.

er is nog iets waar ik het laatst druk mee heb en nog eigenlijk:
een project om straks op mijn eigen te gaan wonen.
dat is effe een lang traject wat ik nu door loop.
later komt hier meer over naar buiten, nu wil ik daar verder niet op ingaan.

dan heb ik nog een nieuwe cd gekocht: Aerosmith - Music from another dimension.
die staat nu nog op de site in het topic In de lift.
ik heb de limited edition met alles er op en er aan, en ik moet zeggen dat het gewoon een lekkere cd is , na al die jaren! rockt goed, sommige nummers neigen naar pop/rock, maar het is gewoon goed!
rest mij ook nog te zeggen dat er bij Arrow ook een overname is geweest.
het station Arrow Jazz is overgenomen en heeft nu een andere naam.

Overname bericht:
per 4 november jongstleden, is de zender Arrow Jazz FM, (zusje van Arrow Classic Rock) overgenomen door een ander bedrijf.
de zender valt nu niet meer onder de Arrow zenders, en heet nu ook anders, namelijk Sublime FM.
dat betekend dat de programmering iets veranderd zal zijn daar, maar het grootte voordeel is toch wel dat die zender terug is op de FM.
nu was ik geen luisteraar van dit station, maar ik denk dat de luisteraars door de overname beter af zijn, want de programma specials blijven wel.
voor Arrow Classic Rock veranderd er gelukkig niets, want daar ben ik groot luisteraar van. nu ze van Arrow Jazz af zijn hebben ze de hoofd zender (Arrow Classic Rock) en het overgenomen Arrow Cazz nog. wellicht ook beter voor Arrow zelf.
de website is nog te bereiken via de main-page van Arrow, maar zal op termijn daar ook vanaf gaan denk ik.
nu luisterde ik daar nooit naar, maar voor de mensen die dat wel doen zal dit een groot voordeel zijn.

de Rock afdeling, dus Arrow Classic rock blijft gewoon zoals het is gelukkig.
ook op Arrow komen de nodige specials weer voorbij de komende tijd. let op:
gedurende de 2 kerstdagen zal er weer veel easy rock and ballads te horen zijn en apparte kerst liedjes.
op 2e kerstdag hoor je van 20:00 tot 23:00 uur de special: Cellebration day van Led Zeppelin, live in de O2 Arena in Engeland. (presentatie: Gerry Jungen)
Arrow Rock 500 gemist in oktober? geen probleem, van 27 december tot 31 december komen ze allemaal nog een keer voor bij in de herhaling, zelfde tijd indeling als eerste keer, zie daar voor de posting: de Arrow Rock 500. op deze site.
ook op oud en nieuw is er een aparte programmering.
op oudejaarsdag start vanaf 21:00 uur tot 2:00 uur de special: Arrow Rock Around The Clock RockFest. daar in zullen veel nummers van de grote rock bands te horen zijn.
na 2:00 uur start de herhaling van de special Cellebration day. na 3:00 uur is alles weer normaal.
dat rest ons voor de komende feestdagen aan specials op de Rock zender.

dan nu even iets anders maar zeker even het vermelden waard: de nieuwe dienstregeling bij de treinen.
en ik kan opgelucht zeggen dat die bij ons erg goed is.
vanaf heden is er veel veranderd, en zo ook nu weer.
zo is bij ons op het Zeeuwse traject geen verschil meer tussen stop treinen en sneltreinen. alle stoptreinen zijn opgeheven en de sneltreinen stoppen nu dus overal in Zeeland. dus de kleine station hebben nu ook 2 treinen in het uur.
ook is Schiphol gelukkig weer in het traject opgenomen en dat was echt heel belangrijk.
en daarnaast zijn er nieuwe halte's bij gekomen.
wel nu dit zijn alle haltes op het huidige traject:
vanaf Vlissingen tot Roosendaal: alle stations.
daarna: Dordrecht - Rotterdam Blaak - Rotterdam centraal - Schiedam - Delft - Den Haag HS - Den Haag laan v. NOI - Leiden - Schiphol - Amsterdam Lelylaan - Amsterdam Sloterdijk - Amsterdam centraal.
dit zijn alle stations op rij in de huidige dienst regeling.
treinen vertrekken nu echt precies om het half uur, en dat is wel gunstiger.
zo is de maximale wacht tijd hoe dan ook een half uur.
trouwens, die nieuwste dubbeldekker treinen, die hele luxe dus, rijden ook over het Zeeuwse traject, ik heb er één zien rijden hier. eindelijk hebben we hier in Zeeland nu ook alleen nog luxe treinen en de oude stoptreinen rijden hier niet meer.
het gaat vooruit in ieder geval hier.

nou dit was het voor nu even, je houden nog een bowling verslag tegoed van de thuis wedstrijd uit de nationale league, komt later.
dit moest toch effe eerst.
dan is dit veruit de laatste posting van dit jaar. (op de jaarbalans na)
nou dan rest mij nog één ding te zeggen voor zover.
iedereen, hele fijne feestdagen en vooral ook een gelukkig en veilig oud en nieuw.
tot zover.

later, Kevin.
Lift naar boven

Geen opmerkingen:

Een reactie posten