maandag 15 oktober 2012

failure, or not? hoe dan ook dubbele gevoelens.

hallo allemaal,

vandaag van een koude kermis thuis gekomen....
een mooi voorbeeld van hoe hard je opeens onderuit kan gaan.
ben net wezen bowlen, niet slecht hoor zeker niet, maar wat er opeens gebeurde aan het einde, sodeju dat gaf even een dreun....
het begon allemaal zo: we starten de league en ik sta de eerste game onmiddellijk goed te gooien, veel strike's vielen en spare's liepen als een trein.
gevolg was een clean game van 224. nice!
dan de 2e game gaat ook al zo lekker, de turkey viel, spare's gingen erg goed. en met maar 1 misser was de score, door dat ik in frame 10 nog effe een dubbele strike gooide en een 9, ook over de 200, namelijk 213... weer een hele mooie 200 game....
nog zo een en de 613 serie was verbroken... 
maar ik had voor een 600 nog maar 163 nodig, normaal geen enkel probleem..
maar dat liep dus even heel anders af....
ik begon met een split in frame 1, en dan 1. niets aan de hand, het was frame 1 nog maar.
ik gooide gewoon goede pocket ballen, en steeds die 10-pin overhouden....
die gingen dan ook allemaal om, geen enkele keer een 10-pin gemist.
dus ja, 9 spare en zo verder tikt ook aan. maar je wilt toch ook eens die strike weer gooien. nou dat kon ik dus vergeten.....
opeens beginnen er op mooie pocket ballen splits over te blijven, en niet de makkelijkste, oke er zaten er bij die te doen waren, maar ik kreeg geen enkele split af gegooid. dan nog maar net over de 100 in frame 7... en een open frame. dat gaat niet goed... nee, ik gooide nog een spare in frame 8, frame 9 werd dan met een beetje geluk nog een strike, maar in frame 10 bleef er een split staan, die ik had moeten hebben, de 3-10, en ik miste de 3-pin, de 10-pin ging wel om, maar het was over! geen spare, en de 600 was weg! uithanden gegeven........ ik had een hele slechte game van 150... op 13 pins miste ik de 600.... K*T!! (voor mij was het dus effe een failure voor de 600 serie)
dat gaf effe een dreun joh.... ik stond te balen, ondanks dat ik 195 gemiddeld had, was ik niet tevreden...
sterker nog ik stond te foeteren dat het mislukte, niet te filmen!!!
later toen het wat bedaarde, dacht ik opeens: wat raar, 195 gemiddeld, en niet tevreden.... anderen zouden zeggen: sodeju, ik zou heel blij zijn als ik dat had.
ja, ik normaal ook, maar niet op deze manier.
daarom dus die dubbele gevoelens, ik heb goed gegooid, maar was niet tevreden dat het zo drama afliep, met een 150 game.
maar ja, it's all in the game. het hoort er bij. en dus ook effe die emotie die dan los komt.
ik heb in het verleden mee gemaakt dat spelers een serie hadden waar ik heel blij mee zou zijn en hun stonden toen te balen dat ze die 650 serie net miste... ik begreep het niet....
juist. nu begrijp ik hoe dat voelt. en ook die gevoelens van het uit handen geven na zo een goed begin.. balen. weer een ervaring rijker. maar wel een die effe zeer deed, meer dan ik dacht.
daarom post ik het effe op de site om het effe van me af te gooien, en dan is bij deze deze bladzijde uit dat boek ook weer afgerond.
accepteren die handel en denk aan die 195 gemiddeld, en een 3-1 winst en een 2e of 1e plaats tot nu toe.
zo dit was het effe voor deze week.

later, Kevin.
Lift naar boven

Geen opmerkingen:

Een reactie posten