vrijdag 1 oktober 2021

Nieuwe dienstregeling Arrow Bluesbox radio! (+ Rocktober)

hallo allemaal,

het is weer een hele tijd gelden dat ik hier iets poste, omdat door de huidige crisis nog steeds veel niet kon en mag, is er voor mij niets te posten dit jaar helaas.
Ook tijdgebrek is een oorzaak.
nu heb ik even tijd en wil ik meteen even melden dat er een nieuwe dienstregeling is in gegaan op Arrow Bluesbox radio. sinds vorige week.
In het weekend, van 23.00 uur tot 24.00 uur is er een programma genaamd: muziek voor volwassenen, gepresenteerd door Johan Derksen. en op zondag is dit zelfs van 21.00 uur tot 24.00 uur, ik moet zeggen, het is een lekker programma. (niet terug te luisteren tot nu toe)
Ook zetten de huidige specials hun lijsten voort in het kader van Rocktober.
En eveneens is er hier de Arrow Bluesbox 250.
Stemmen kan via de site, te vinden in het topic Radio.
alles gaat gewoon door zoals vroeger, maar dan op een andere zender.
ook op Arrow Classic Rock is er de Arrow rock 500.
Zie daar voor de site van Arrow.
ik luister nog zelden naar deze zender, dus ik moet nog effe checken hoe of wat daar.
Op Arrow Bluesbox radio:
De Arrow High Voltage top 25: startschot maandag avond 21.00 uur op 11 oktober.
Symfomania top 25: startschot op dinsdag avond 5 oktober om 21.00 uur, laatste uitzending zal een dubbele dosis zijn en zal gaan van 21.00 uur tot 23.00 uur!
(en voor het eerst is nu wel dus alle tijd gegeven om alle 25 nummers in hun geheel te draaien!)
en dan de Bluesbox top 250: (in plaats van de Blues top 50)
die zal uit gezonden worden op 30 en 31 oktober.
stemmen kan nog, en wel via orginele stembiljetten!
Zie hier onder! (klik op 1 van de links om direct naar het betreffende stembiljet te gaan)
Je kan overal 5 stemmen uitbrengen per lijst!
Op Arrow Classic Rock:
De Arrow Rock 500 is dat nog altijd 10!
Er is daar geen verdere special(s), alleen de Rock 500, eind deze maand.
Stembiljet Arrow High Voltage: Stembiljet Arrow High Voltage (reeds gesloten)
Stembiljet Arrow symfo top 25: Stembiljet Arrow Symfo top 25 (reeds gesloten)
Stembiljet Bluesbox top 250: Stembiljet Arrow Bluesbox 250 (reeds gesloten)
veel luister plezier, ook ik ben benieuwd naar alles!
Stembiljet Arrow Rock 500: Arrow Rock 500 (reeds gesloten)
deze is uiteraard op Arrow Classic Rock te volgen, mijn vroegere thuis station.
Ik ga proberen dit wel weer te volgen en bij te houden als ik de laatste tiental jaren doe.
De Arrow Classic rock 500 zal huishouden van 27 oktober tot 31 oktober!
Ik ga zeker stemmen, maar nu weet ik het nog niet op welke nummers.
Voor de rest valt er niets te beleven op Arrow Classic rock.
Arrow Bluesbox zit in de lift volgens de site en de luisteraars stijgen nog altijd daar!
Goed om te lezen!
Ook ik luister regelmatig naar deze zender!

*Update:*
voor het eerst in jaren niet gestemd op de Arrow rock 500.... ik had geen tijd de laatste tijd, was rete druk hier.
helaas 1 keer gemist dit jaar. balen dat wel!
Ook opvallend is ineens DIT: nu starten ze maandag al en de finale is op vrijdag, alle door de weekse dagen!!
Dit is niet slim, ik kan dus een heleboel niet live mee maken.... echt niet slim dit.
Er is duidelijk een andere koers gevaren sinds de nieuwe eigenaar aan het roer staat daar.
weer een min punt voor Arrow.
Morgen is het startschot al, om 9:00 uur.
De playlist van dag 1 is al open!
Ik neem alles wel weer op, zoals ik dat vroeger ook altijd deed, ben wel benieuwd naar de lijst!
of ik een comments posting doe zoals gebruikelijk, is dit keer nog maar zeer de vraag....
ik heb veel te doen, en mijn vrije tijd is schaars de laatste tijd.
wat dat betreft hoop ik op betere tijden.

Maar in dat weekend start de Arrow Bluesbox top 250!
Daar kan je nog voor stemmen, dat ga ik zo meteen doen.
zaterdag en zondag is dat.
Presentatie is auto piloot, wegens het uit dienst treden van Gerry Jungen per direct, zeer recent vernomen! schokkend, ja!
Dat is dan wel weer erg gaaf!
tja, het is compleet anders dan andere jaren kwa updates en posten en de tijd die ik er normaal voor heb, ik vind het zelf ook maar niets...
volgend jaar beter!
iedereen die kan luisteren, veel luisterplezier de komende week!

*Update 2*
zo juist gestemd op de Arrow Bluesbox 250, je kan 5 nummers stemmen, en dit was voor mij even anders dan de Arrow Rock 500.
Ik moest even denken, vond het moeilijk voor de eerste keer, maar ik heb het om te beginnen hier bij gehouden.
de trekker ging over op de volgende stand:
1 - Joe Bonamassa - Sloe Gin
2 - Garry Moore - Empty rooms
3- Robbert Cray - Right next door
4 - Tom Petty - Breakdown
5 - Alice Cooper - Halo of flies.
Ja, dat mag ook, dat nummer hoor ik ook vaak op de zender voorbij komen.
Je mag stemmen in het Blues, Americana en Rock genre!
Ik ben zeer benieuwd naar de lijst.
de stemlijn gaat binnenkort sluiten, dus wees snel als je nog wil stemmen.
(ook deze lijst neem ik op uiteraard)
vandaag ook de eerste Arrow rock 500 dag deels geluisterd, er zaten al een paar nieuwe nummers in de lijst, onder andere van Iron Maiden, ik was even bang dat dat genre opeens down is gegaan sinds de invoering van de nieuwe dienstregeling daar, bijna een jaar geleden in middels.
maar gelukkig is dit nog niet zo, er is niet getornd aan de democratie van de luisteraars! en zo hoort dat!
het is wel wennen, de eerste Rock 500 met dus een compleet andere stem en layout als in de oude dienstregeling.
Ik ben van plan een comments posting op te stellen aan het eind van de rit, maar dat zal nu veel langer gaan duren dan normaal.
Ik heb daar echt de tijd voor nodig en in het weekend is er geen Rock 500... juist dan zat ik achter de pc en maakte ik de balans al op voor zo ver ik kon, dan hoefde ik de laatste dag niet veel meer te doen.
Dat zit er nu niet in, en er zal langer tijd nodig zijn dan normaal.
en, ik heb er lang over na gedacht, maar het zal de laatste worden, er gaat hier ook wat veranderen....
meer uitleg daar over volgt later in een nieuwe posting....

Later, kevin.
Lift naar boven

Geen opmerkingen:

Een reactie posten