woensdag 23 december 2020

de alarmbel, 2020, het jaar van niks...

hallo allemaal,

het jaar loopt al op zijn einde, en het is een raar vreemd jaar geweest waarin we niks mochten sinds de uitbraak van het nieuwe covid-19 virus vroeg in dit jaar al.
wat hebben we het moeilijk met z'n allen....
dit jaar kent voor het eerst ook geen enkel hoogtepunt.
de jaar balans zal daarom ook heel erg kort zijn, omdat er gewoon niets is gebeurd, werkelijk alles is afgelast dit jaar en dat is nog steeds zo.
inmiddels rinkelen weer de alarmbellen omdat er nu al weer een geavanceerde variant van het virus is, dat kan bijna 2 keer zo snel verspreidden en is bijna 2x keer zo besmettelijk.
tot nu toe is het goede nieuws dat het huidige vaccin ook hier tegen beschermt gelukkig en dat deze variant ook niet dodelijker is gelukkig maar, maar het blijft zorg wekkend, een echte Stand zoals in Stephen Kings verhaal is nog niet afgewend....
het is een raar jaar zoals ik al eerder vermelde, daarom ben ik ook erg laat met deze posting.
ik heb namelijk ook geen vrij meer tussen de feestdagen door, dat is raar en ik ben dat totaal niet gewent.
er is geen vuurwerk dit jaar en de kerst moet sober gevierd worden.
het is allemaal niet makkelijk voor velen.
we moeten volhouden, nog effe.
komt nog bij dat we begin deze maand onaangenaam verrast werden, door de nieuwe dienst regeling op Arrow, en waar alle specials werden gebonjourd per direct.
Ik luister nu naar de huidige nieuwe zender waar de voormalige Arrow Classic Rock DJ'S hun specials voort zetten.
Ik ben zeer opgelucht, dat kan je wel zeggen!
nogmaals, alles is under construction, zelfs ook de studio nog.
via internet heb ik geen problemen, maar de internet radio tuner kampt af en toe met errors dat de zender daar niet werkt, maar wel op de pc vreemd genoeg.
dus geen nood, dit is normaal voor iedereen die een internet tuner heeft.
ook ik heb af en toe storing op de tuner.
er word nog aan gewerkt, dat snap ik heel goed, alles is per direct zonder voor bereiding overhevelt naar het nieuwe station, alle respect voor de mensen die dit allemaal regelen in in goede banen weten te leiden.
ook Gerry Jungen is opgelucht dat hij verder kan op dit nieuwe station, Bluesbox radio.
wat betreft de dienst regeling op Arrow Classic Rock in deze tijden, ik denk dat het tijdens de kerst een gebruikelijk aangepaste dienstregeling voert, 48 uur Easy rock en ballads en kerst songs.
tussen kerst en oud en nieuw is er een random herhaling van de rock 500, dus alle 500 nummer komen nog een keer voorbij, maar nu in random volgorde.
dan is er nog hoop dat ze de Arrow rock 500 niet de deur uit doen volgend jaar, want uiteraard luister ik daar wél naar.
voor nu gaan we over naar andere zenders, ik laat dat station effe links liggen, ik pak misschien nog wel wat mee van de random herhaling en that's it.
tja wat valt er verder nog te melden, eigenlijk niets, we mogen niets.
ongetwijfeld zijn de nieuwe dienstregelingen al bekent op alle fronten die in gaan per 1 januari.
1 ding is wel zeker: we kunnen fors meer gaan betalen overal door de Covid-19 crisis.
dus alles zal duurder worden en belastingen zullen fors opgeschroefd worden.
 Oja, vergeet niet (voor de lokale inwoners hier in Middelburg) hier in Middelburg om al je rest afval nog even weg te gooien, er gaat een nieuwe dient regeling in per 1 januari.
vanaf dan moeten we voor het rest afval extra betalen.
de huidige vaste belasting gaat iets omlaag, maar per keer dat de rest kliko geopend wordt, kost dit € 1,33 (ondergronds)
gewone kliko bakken kosten per leging nog veel meer, dat ligt ook aan de inhoud.
dus houd hier rekening mee, voorkom extra belasting en gooi nog effe zo veel mogelijk weg in dit jaar, als je veel afval hebt.
ik wens voor nu iedereen desondanks hele fijne feestdagen toe, en tot in het nieuwe jaar.
Maak er wat moois van zou ik zeggen.
ook hier zullen we zien hoe het met oudjaar gaat lopen, heel erg vreemd en stil denk ik, onwerkelijk.
op naar het nieuwe jaar, waarin we hopelijk het hoofdstuk Covid-19 kunnen sluiten.
daar kijkt iedereen wel naar uit.
stay safe,

later, Kevin.
Lift naar boven

Geen opmerkingen:

Een reactie posten