woensdag 7 oktober 2020

de Arrow Rock 500!

hallo allemaal,

ook dit jaar gaat het weer gebeuren, de Arrow Rock 500 komt er weer aan!!
Ook nu ben ik aan de late kant, maar ook Arrow was aan de late kant met reclames moet ik zeggen.
het is een raar jaar, en alles loopt anders dan normaal.
daarom zal deze posting ook korter zijn dan normaal, dat heeft er ook mee te maken dat ik er minder tijd voor heb dan normaal het geval is.
we beginnen bij het begin, de Arrow Rock 500 zal dit jaar huishouden van woensdag 21 oktober tot zondag 25 oktober.
dit zijn de standaard uitzend dagen gelukkig.
startschot is op woensdag 21 oktober om 9:00 uur!!
het stembiljet is al geopend, dus weet je je keus al? klik dan op de link hier onder om meteen naar het stembiljet te gaan.
Stembiljet Arrow Rock 500 (reeds gesloten)
het stembiljet werk nog het zelfde als de vorige edities, kenners weten hoe het werkt, en er staat altijd een instructie daar bij het stembiljet.
en anders kan je ook nog mijn posting van vorig jaar raadplegen.
ik ga van het weekend stemmen, dan kan ik nog eens op het gemakje erover denken.
het licht staat nog op groen dus er is nog tijd genoeg om te stemmen, naar mate de tijd opraakt zal de status naar oranje gaan en tenslotte rood licht als de stemlijn gesloten is.
ook dit jaar maak je als je stemt kans op prijzen, maar ik vind ze dit keer niet echt denderend moet ik zeggen....
je kan waardebonnen winnen voor boxershorts, je kan beanie mutsen van Arrow winnen en tenslotte een frituur pakket van de Heeren van Loosdrecht croquetteurs.
verder is er nog niets vrij gegeven over uitzend tijden en het startschot.
ik denk dat je die info krijgt als men de trekker op het stembiljet heeft overgehaald.

dan de Blues top 50, stemmen is niet meer mogelijk, vanavond is de eerste uitzending en waarschijnlijk een dubbele dosis, startschot om 21:00 uur! tot waarschijnlijk 23:00 uur.
dat word weer genieten!
de volgende week vervolgt deze lijst dan weer op woensdag 14 oktober zelfde tijden, deel 3 is dan te horen een week later, zelfde tijd.
ook voor de andere lijsten gaat het stemmen via facebook of via mail.
Volgende week maandag op 12 oktober word ook het startschot voor de High voltage top 25 gelost, maar mijn interesse in die lijst is weg, je kan alleen bands stemmen en geen nummer van die band, de DJ kiest de beste er dan uit.
Ik luister die lijst nog wel, maar ik stem niet meer.
ook de Symfo top 25 gaat starten volgende week op dinsdag 20 oktober en zal  een dubbele dosis zijn. startschot is om 21:00 uur
de volgende week op 27 oktober is deel 2 te horen en ook dit keer wederom een dubbele dosis tot 23:00 uur!
er kan nog gestemd worden, maar de stemlijn gaat sluiten, dus wees snel als je nog wilt stemmen hier voor.
ik heb niet veel info hier van kunnen vinden, je moet echt de specials luisteren om aan info te komen.
dit is even nog onder voorbehoud, stemmen is alleen nog even mogelijk voor de Symfo top 25.
erg kort dag allemaal dit jaar moet ik zegen.
Hier moeten we het even mee doen, ik werk dit bij zodra ik definitief alles weet.
er zal nog een update komen, maar ik verwacht niet veel updates dit jaar.
iedereen veel luister plezier gewenst alvast!! 

Update 1:
zo juist gestemd op de Arrow Rock 500, wederom was het zoals altijd weer even wikken en wegen, en er zijn wat veranderingen ten op zichtte van vorig jaar.
na lang wikken en wegen, haalde ik de trekker over op de volgende stand:
1 - Iron Maiden - Fear of the dark
2 - Iron Maiden - The number of the beast
3 - Metallica - One
4 - Motörhead - Ace of spades
5 - Pink floyd - High hopes
6 - Golden Earring - Vanilla Queen
7 - Aerosmith - Love in an elevator
8 - Rainbow - Stargazer
9 - Jimi Hendrix - Al allong the watch tower
10 - Dire straits - Telegraph road.
ja, de meeste nummers zijn vaste prik waar ik op stem, maar ik ben weer eens terug gegaan naar de Golden Earring met dat mooie nummer Vanilla Queen, vorig jaar stond hij weer in de lijst, hopelijk ook dit jaar weer.
Tja, we leven in vreemde tijden, ik hoop dat we er ooit weer uit komen, ook deze kwam terug in de lijst en dat is absoluut terecht, High hopes van Pink Floyd.
nog zo eentje in dit kader, ook een schitterend nummer de Telegraph road van de dire straits.
dit was'm dan, mijn stem op de Arrow Rock 500 voor de 20 ste keer op rij alweer! sodeju! 20 alweer! wat gaat dat hard.

de overige lijsten zijn gestart in middels, daar zijn de stemlijnen voor gesloten,
heb de eerste aflevering van de Blues top 50 al gehoord, was erg gaaf, was nu nog 1 uur, maar ik ga er van uit dat komende woensdag een dubbele dosis is.
ik kan daar niet veel info over geven als dat ik dat in het verleden wel altijd deed en voor handen had, het zal wel aan de vreemde tijd liggen waar in we leven.
vandaag startte de High voltage top 25, begon al beter als vorig jaar moet ik zeggen, Motörhead was terug in de lijst.
volgende week start ook de Symfo top 25, en ook daar een dubbele dosis!! en ook 2 keer, Nice!
tot zover deze update.

Update 2:
De stemlijnen zijn nu gesloten, stemmen is niet meer mogelijk.
wederom traditie getrouw: Pc's draaiden over uren, telefoons stonden roodgloeiend, faxen kwamen ammo te kort en kliko's werden dag en nacht gebowld!
maar uiteindelijk is ie er dan weer: De Arrow rock 500!!!
morgen om 9:00 uur startschot!
loopt tot waarschijnlijk 19:00 uur.
play listen kunnen per dag bekeken worden, vanaf morgen is dag 5 open.
iedereen die gaat luisteren, veel luisterplezier!!

extra update:
uitzend tijd loopt tot 20:00 uur, das een uur langer dan ik dacht, is genieten geblazen hier, alles word opgenomen hier.
vrijdag ben ik vrij, dus die dag is een extra volledige dag bonus voor mij om live te volgen, heerlijk!!!
Zondag, de grande finale dag, heeft andere uitzend tijden, namelijk van 12:00 uur tot 19:00 uur ongeveer, betreffende de eind tijd.
Dan zit ik dus echt aan de radio gekluisterd, word de balans op gemaakt van deze editie, en is er de turbo op het volume! en dat met een goed glas speciaal bier in de klauw!!

Later, Kevin.
Lift naar boven

Geen opmerkingen:

Een reactie posten