zondag 16 september 2018

einde half gas...

hallo allemaal,
 
ook deze posting is later als normaal, maar dat komt wederom door drukte de afgelopen tijd.
de zomer is inmiddels weer voor bij en de vakantie periode is voorbij.
de gas hendel is weer terug naar volgas en dat is bij ons wel te merken.
de rust is weer verdwenen, het woon-werk verkeer is weer op vollegang.
en de scholen zijn ook al weer enige tijd begonnen.
maar wat hadden we een top zomer de afgelopen maanden, sodeju...
nu nog steeds zitten er lekkere dagen bij hoor, van rond een graad of 22. heerlijk zo nog effe voor het echt weer donker en kouder gaat worden.
dat betekend ook dat het nieuwe bowling seizoen weer van start is gegaan, en ik heb reeds al 2 speel avonden gehad, en er was een zeer aangename verrassing toen ik voor het eerst weer na de zomer de bowling binnen stapte voor de eerste speel avond.
ik zag dat opeens alle banen vernieuwd waren!!!!
ook de aproach is compleet vernieuwd, het zag er nu echt heel gelikt uit, nu hebben we de zelfde banen als die in Amerika gebruikt worden, waar de PBA spelers op gooien.
die banen hebben een extra marker vlak bij de pins aan beide kanten, het 10e board (board van de 2e Arrow) en het 15e board (board van de 3e Arrow) zijn over een kleine lengte donkerde gemaakt. hier kan men goed het breakpunt van de bal zien en inschatten. dat is waar de bal begint te hoeken.
bij mij moet dat precies bij de marker gebeuren op het 10e board.
dit helpt bij mij aanzienlijk om mijn snelheid van gooien in te schatten.
daar heb ik dus ook meteen gebruik van gemaakt in de eerste speelavond.
de banen lagen ook lekker en ik had een goed gevoel, resultaat was een dikke 600 serie en ook meteen een vrij dikke 200 game. dat was een denderend begin, alsof ik gewoon door heb gebowld van de zomer, maar dus echt NOT! het was veel te heet.
dan was er nog een aangenaam detail: er zijn nu drie airco's geïnstalleerd boven de spelers ruimte, iets wat bij ons ook absoluut geen overbodige luxe is op de bowling, eindelijk!!!! nu kunnen we ook op warme dagen normaal bowlen zonder dat je je helemaal in het zweet werkt en zo.
verder was er ook een launge hoekje ingericht, daar staan nu luxe banken en er staat een salon tafel.
het zag er een stuk moderner uit als de oude situatie. een hele verbetering moet ik zeggen, ik ben zeer benieuwd wat ik dit seizoen ga scoren op die nieuwe banen.
op de 4e verdieping van deze site kan je me weer volgen, er staat een nieuwe schema klaar en de eerste scores zijn dus al genoteerd.
verder is er niet veel gebeurd hier, de Arrow rock 500 komt er weer aan volgende maand.
ik heb tot nu toe nog geen reclames gehoord op de radio hier voor, maar het stembiljet is al open zag ik.
daar over in de volgende posting veel meer.
ik moet zeggen dat ik nu ook regelmatig zap op de radio en naar andere denderende rock zenders luister met die internet tuner, ik ben daar nog steeds echt heel blij mee.
er zijn wel duizenden zenders in het rock en hard rock genre alleen al.
maar door de week heb ik hem toch vaak nog op Arrow.
vreemd dat er nog geen reclame is geweest voor de Arrow Rock 500....
ik heb trouwens wederom weer via de digitale snelweg een nieuwe band kalender moeten aanschaffen, aangezien er op de nachtmarkt er niet meer aan te komen is helaas... dit keer weer een van Iron Maiden, nu wel met band foto's dat ze in actie zijn zeg maar, denderend. het is wel iets duurder maar het is niet anders meer. 
dit was het wel weer voor nu.

later, Kevin.
Lift naar boven

Geen opmerkingen:

Een reactie posten