maandag 28 augustus 2017

storing lift knoppen...

hallo allemaal,

even een extra mededeling:
wegens een betaalde service en re-introduce service op mijn afbeeldingen site die ik gebruik, zijn wegens een betaalde service die recent is in ingevoerd alle knoppen offline.
dit betekend dat tijdelijk even alle lift knoppen op deze site om direct naar boven te gaan off-line zijn, alweer in korte tijd.


de lift naar boven functie op deze site is tijdelijk buiten dienst helaas.
ik werk hier aan om zo snel mogelijk deze storing op te lossen.
dit is mogelijk, maar heeft tijd nodig, het acount is namelijk reset en ik moet alles op nieuw in voeren en nieuwe links in voeren op deze site.
ik probeer dit zo snel als mogelijk op te lossen.
dit kan even duren...
excuses voor het ongemak. dank voor uw begrip.

nadere update volgt wanner het probleem is opgelost.
Update: reparatie gestart...
Ik ben helaas noodgedwongen overgestapt naar een andere opslag site, ik werd namelijk gedwongen om per maand ruim 30 euro neer te tellen om die functie te behouden. WAT??? ja, dat gaan we dus niet doen, ik heb een goedkoper account elders dat per jaar gaat, en dan spreek ik over 10 euro in een jaar, dat is even heel wat anders.
dus ik ga al mijn zooi overhevelen naar daar en dan delete ik na ruim 12 jaar mooie gratis dienst dit account, tevens word de site nu OVERLADEN met reclame keer op keer, wat zeer irritant is, je moet telkens een woud van reclames weg klikken om fatsoenlijk de pagina te zien, druk je ergens op? dan moet je wederom weer een heel woud van pop-up reclames weg klikken. wat een idioot gedoe opeens.
die site is naar de klote geholpen, of je moet grof gaan betalen.
nee, dus.
ik zeg: In den kliko er mee!!!
ik moet alleen effe de link code veranderen, dus langzaam komen de lift knoppen weer terug zoals we gewent waren.

Kevin.
Lift naar boven

Geen opmerkingen:

Een reactie posten