maandag 29 augustus 2016

kleine wijziging in Arrow High Voltage op Arrow!

hallo allemaal,

ik zat even te twijfelen of ik in groen bleef of oranje....
ik zelf vond toch oranje beter gepast.
zo juist zit ik naar Arrow High voltage te luisteren, en tot mijn schrik hoor ik opeens dat het de laatste aflevering is onder hoede van onze 'Lilo' WAT?????
vandaag dus zit ze voor de laatste keer achter de knoppen voor het heavy metal uurtje.
onmiddellijk denderde de volgende gedachte door mijn hoofd: O NEE! stopt het programma dan ook?
ik twijfelde even en startte onmiddellijk de pc om het op te zoeken op de site van Arrow.
daar viel te lezen dat het programma niet stopt gelukkig.
het stokje word na 4 jaar overgenomen door Horst VonBerg.
dat zal even wennen zijn denk ik! ik weet niet wie dat is.
de eerste uitzendingen zal ik missen, ik ben dan op vakantie.
tja... wel jammer dat ze stopt.
waarom ze stopt is niet te vinden op de site, misschien kom ik daar nog wel achter.
dan pas ik deze posting wel aan.
sinds het programma gestart is vier jaar geleden, was zij de geen die achter de knoppen zat.
dus gelukkig blijft het bij een kleine wijziging in de dienstregeling op Arrow.

en dan kan ik ook niet achterblijven met deze posting en om deze posting te sluiten met de laatste woorden:
'Lilo' bedankt voor 4 jaar hele mooie shows!!!

ik heb er al die jaren van genoten, en zal je stem zeker gaan missen!!
ze sluit zo juist af met Motörhead - Ace of spades, dat was haar laatste plaat. er klinkt nog een dienst mededeling van Arrow met dank woorden, voor haar diensten. uit dienst nu bij Arrow.....toch een raar gevoel hoor.....een soort van leegte.....
tot zover deze onverwachte posting.


nog even een update, het is sinds de modernisatie van Arrow mogelijk om de uitzendingen te downloaden en op de pc op te slaan, je hebt een week de tijd om dat te doen voor de volgende uitzending online gaat.
morgen download ik dus deze laatste uitzending, het is toch wel iets speciaals.
voor iedereen die dat ook wil, dat kan via Arrow.nl en ga dan naar radio, programma specials en klik op de play knop van High Voltage, dan komt er een melding of je het bestand direct wil openen of opslaan, doe dan opslaan en save de file op een locatie op je pc.
beschikbaar vanaf ongeveer 10 uur in de ochtend. (na uitzendings dag) je hebt dan een week de tijd. in dit geval dus tot 5 september.


Later, Kevin.
Lift naar boven

Geen opmerkingen:

Een reactie posten