woensdag 17 september 2014

noodrem nationale league...

hallo allemaal,

zoals ik al dacht had ik een moeizame opstart na de vakantie en het vakantie gevoel was meteen weg na de eerste dag weer op mijn werk. ik werd bijgebriefd over de sores de afgelopen tijd die gebeurden, toen ik lekker weg was en alles, nou daar werd ik bepaald niet vrolijk van kan ik je vertellen.
verder inderdaad ook gelijk druk op het werk en het was echt weer effe wennen.

dan op de bowling zijn ook weer een aantal zaken veranderd.
ik kreeg te horen dat we dit seizoen helaas niet medoen in de nationale league, wat eerder wel zo was besloten om wel mee te doen.
dit heeft te maken met een schorssing van een mede speler recent geleden, en dat is niet mis, en nog erger is het, omdat het volkomen ontrecht is.
dan bleven we toen op het moment met 3 man over, dus geen reserve spelers meer toen dertijds maar 1 speler met een rijbewijs en als er dan maar 1 iemand een keer niet kan, sta je al met 2 man en is het kansloos en als die geen met rijbewijs niet kan, heb je een boete en punten in mindering waardoor de league bekeken is dan, dat was allemaal te riskant vond de captain en reste er niets anders dan aan de noodrem te trekken en niet in te schrijven of zelfs te anuleren als dat al gedaan was voor huidig seizoen.
ik snap de beslissing volkomen en ik had het ook gedaan met deze feiten.
maar dat neemt niet weg dat we het met zijn allen als team zijnde het heel jammer vinden, we vonden het altijd heel leuk om ook eens buiten de deur te spelen.
dus volgend seizoen hopen we dan weer compleet te kunnen zijn en en weer van de partij te kunnen wezen.

dat betekend dus ook dat er dit seizoen dus geen verslagen zullen te lezen zijn hier op deze site. helaas.
de 4e verdieping zal worden aangepast op korte termijn.
ik ga me nu concentreren om de huisleague goed te spelen en een goed gemiddelde daar te halen, mijn eerste doel is terug naar de 177 gemiddeld te komen en daarna naar de 180 toe.
verder is er een goede bowler aan zijn laatste seizoen in de huisleague bezig, die is noodgedwongen buiten de provincie gaan wonen in Dordrecht omdat er hier geen werk te vinden was, na ontslag door de crisis, dus die zal op lange termijn stoppen in Middelburg vrees ik, hij wilde gelukkig wel altijd door in de nationale league, hij kan nu juist op eigen houtje overal snel komen nu hij zijn rijbewijs heeft gehaald.
als hij weg is zal ik dat wel missen....
dat waren zowel even alle dompers op een rijtje zo direct na mijn vakantie.
welkom terug in het normale gehaaste leven....


later, Kevin.
Lift naar boven

Geen opmerkingen:

Een reactie posten