zaterdag 8 februari 2014

tijdelijk nood topic, bestemd aan alle Zeeuwen en/of ex Zeeuwen! (uitleg)

hallo allemaal,

ja, je ziet het goed, roodgloeiend bericht.
Schrik niet, hier is alles goed.
maar er zijn rare plannen in opkomst om de provincie Zeeland te fuseren met andere provincies zoals Zuid Holland en Brabant...
ik ben hier zelf fel op tegen. (samen met nog velen Zeeuwen)
deze posting is alleen voor Zeeuwen en/of ex Zeeuwen bedoeld die tegen deze plannen zijn.
daarom maak ik middels deze posting ook hier duidelijk dat er een manier is om tegen te stemmen. laat je horen!
tijdelijk zolang het open is, heb ik ook hier zelfs op de site een tijdelijk topic opengegooid op de site boven aan in de linker kant, genaamd: Alarmbel, Zeeland is Zeeland.
klik A.U.B op die link in dat topic en teken de petitie, en druk daarmee op die alarmbel tegen de rare plannen die er nu zijn.
alvast bedankt voor uw tegenstem.
(dit is een tijdelijke posting, die blijft staan zolang de petitie open is, daar na verdwijnt deze posting weer, dit geld als mede voor het topic, dat is ook niet opgenomen op de eerste verdieping om deze redenen.)

ik heb ook al mijn tegenstem laten horen, ik ben namelijk ook een Zeeuw en ik sta er voor dat we onze eigen provincie, als mede cultuur en identiteit moeten behouden.
Luctor Et Emergo is niet voor niets onze Zeeuwse spreuk!

nogmaals wil ik iedereen bedanken die een tegenstem laat horen, namens velen Zeeuwen. laten we hopen dat de plannen in de kliko verdwijnen!

later, Kevin.
Lift naar boven

Geen opmerkingen:

Een reactie posten