zondag 16 juni 2013

overflow....

hallo allemaal,

overflow, dit is niet de eerste keer dat dit woord in de titel gebruikt word.
deze keer is wederom weer zover, drukte, rare toestanden en de lente die niet wilde opstarten tot nu toe dan.

seizoenen gaan open en dicht, het bowling seizoen is afgelopen en het tv seizoen ook al.
normaal hoort het al enige tijd heerlijk weer te zijn en zou het zomer seizoen moeten openen, dat is al open, maar dat was de laatste tijd niet te merken.
het weer was ronduit gewoon pet, koud en veel regen.
wederom werden diepte records gehaald, koudste lente in 50 jaar en zoveel regen in mei dat normaal in 3 maanden valt.
ook in de zuidelijke landen was het niet normaal, ook daar was het kouder dan normaal en ook veel regen. het weer is duidelijk overflow, dit hoort niet.
komt daar nog eens bij dat ik het de laatste tijd echt weken aan een stuk enorm druk heb op het werk, er blijven spoed klussen komen, en ik heb nog geen enkele keer een dag vrij kunnen nemen dit jaar, ook dat is vreemd. laatst ook weer op zaterdag moeten komen, al was dat maar 1 en een half uur, had storingsdienst en voor het eerst moest ik dan op de zaterdag ochtend/middag komen, maar dat was snel geregeld gelukkig.
dan deze week was er ook opeens weer sprake dat we wederom zaterdag of zelfs op zondag moesten komen omdat er opeens spoed achter kwam, in eenkeer moest in het weekend heel de handel klaar zijn en terug zijn. gelukkig hebben we iets van uitstel gekregen zo dat het weekend vrij bleef. en daar was ik wel blij mee.
inplaats daar van hebben we maandag een verschoven uur ingezet.
we beginnen een uur eerder dan en als het goed is mag ik dan ook een uur eerder naar huis, maar daar reken ik niet op, er zal wel weer iets komen met haast en dat ik dan gewoon weer om kwart over 4 weg kan.
weken kwam ik aan niets toe omdat de weekenden weer al steeds in geplant waren met feesten en dan was er weer werk voor mijn ouders, dan had er weer iemand storingsdienst, dus het was vaak gewoon op tijd eten en in de middag moet ik eerst mijn eigen dingen doen die helaas voor gaan.
zodoende kwam ik bijna nergens aan toe de laatste tijd.
in middels nadert de vakantie periode alweer en dan is het te hopen dat er niet al te veel werk komt of stops.

inmiddels ben ik dan nog een keer eindelijk wezen bowlen, om de zoveel tijd wil ik dat toch een beetje op peil houden, het ging wel lekker, 7 games gespeeld, 169 gemiddeld en een paar splits af gegooid, gooide de 3-6-7 split een keer af en vlak daar na een keer de 6-7 split. altijd een lekker gevoel als je grote split er af gooit. en een cleangame, was ook net over de 200, met 6 keer een 9 spare achter elkaar, en vaak een andere pin die overbleef, maar alles ging er net zo makkelijk af als de 5-pin. dan loopt het lekker ja.

concert van Iron Maiden in Amsterdam, in de Ziggo dome nadert ook al, en daar heb ik echt zin in, ben nu langzamerhand de laatste dingen aan het regelen met de rest en dan is dat ook weer rond.
heb ze wel eens 1 keer eerder gezien live op het Bospop festival in 2005, en dat is al een tijdje terug. toen waren ze echt goed ook, nu hebben we een heel concert en ik ben echt benieuwd.

nu eindelijk is er inmiddels wat rust in de tent en dat is maar goed ook.
zojuist hoorde ik op het weer bericht dat er warm weer aankomt, eindelijk zeg!
volgende plannen zijn om weer eens naar Bergen op zoom te gaan, maar dat zit er nog niet is. ben nog even druk in de weekenden, moet nog eens wat regelen, en de week daarop is het laatste weekend voor het concert dus dan moet alles gereed zijn.
dus dan ben ik ook niet weg. en daarna zien we wel verder.
tegen die tijd zitten we denk ik net in de half-gas periode, meeste met vakantie, rust in de tent en aftellen naar mijn vakantie natuurlijk. die zal plaats vinden in augustus.
waar we heen gaan is nog afhankelijk wat het weer dan doet, dus ik ben benieuwd.

dit was het dan weer voor nu, dit het en was het beeld van de afgelopen tijd hier en wat er zoal gaat komen op de korte termijn.
ik zou zeggen, tot de volgende keer, en dat zal een concert beleving zijn.

later, Kevin.
Lift naar boven

Geen opmerkingen:

Een reactie posten